عامر خان : میرا کترینا کیف پر دل آیا ہوا ہے

شوبز
116
0
sample-ad
بالی ووڈ اداکارعامرخان نے کہا ہے کہ دھوم تھری کے وقت سے میرا کترینا کیف پر دل آیا ہوا ہے، مجھے تو وہ اس سیارے کی لگتی ہی نہیں ہیں وہ ایلین ہیں۔
 
تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کی باربی ڈول فلم ٹھگ آف ہندوستان میں عامر خان کے ساتھ مرکزی کردار ادا کررہی ہیں، مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان کترینا کیف کی تعریفوں کے پل باندھنے میں مصروف عمل ہیں۔
عامر خان نے فلم ٹھگ آف ہندوستان کے گانے ’ثریا جان’ میں کترینا کیف کے ساتھ رقص کرتے ہوئے کہا کہ مجھے سمجھ نہیں آتا آخر کترینا کیف اتنا اچھا رقص کس طرح کرلیتی ہیں، مجھے تو وہ اس سیارے کی لگتی ہی نہیں ہیں وہ ایلین ہیں۔
انہوں نے کہا کہ جب کترینا کیف نے گانے ثریا جان کے اسٹیپس کرنا تھے تو مجھے لگتا تھا وہ اتنے مشکل اسٹیپس نہیں کرپائیں گی لیکن انہوں نے مجھے غلط ثابت کردیا اور بہت اچھا ڈانس کیا وہ بہت محنتی اداکارہ ہیں۔
چند روز قبل ثریا جان گانے کی ریلیز سے قبل بھی عامر خان کا کہنا تھا کہ کترینا اتنا اچھا رقص کرتی ہیں وہ دس سال میں ان جیسا رقص نہیں کرسکتے، وہ اس سے قبل بھی دھوم تھری کے موقع پر کترینا کی اداکاری اور رقص کی تعریف کرچکے ہیں۔
واضح رہے کہ فلم ’ٹھگ آف ہندوستان’ کی ہدایت کاری کے فرائض وجے کرشنا اچاریا انجام دی ہیں، فلم کے اداکاروں میں امیتابھ بچن، عامر خان، کترینا کیف ودیگر نمایاں ہیں۔
فلم کے حوالے سے پیش گوئی کی گئی ہے کہ ٹھگ آف ہندوستان ریلیز کے ابتدائی تین دنوں میں ہی سو کروڑ کا بزنس کرلے گی۔
 
sample-ad

Facebook Comments

POST A COMMENT.